Insynskyddad uteplats

Knackningen på dörren får det att pirra i mig. Jag har på mig de kläder du har bett om. Kort kjol och blus. Du vill ha en skolflicka. Utan trosor. Jag har gjort som du sagt. När jag öppnar dörren ser jag på dig att du gillar det du ser. Du lyfter försiktigt på kjolkanten, för att se om jag verkligen lytt instruktionerna. Sen frågar du om det finns nåt kaffe. Du följer efter mig till köket och jag sätter på lite kaffe. Undrar om vi ska vänta tills det är färdigt, men du tycker att kaffet kan vänta. Vi går till sovrummet, där vi klär av varandra. Du smeker min nakna kropp, biter mig i rumpan. Din kuk är hård och fuktig. Jag lägger mig på rygg och du slickar min våta fitta. Stoppar in både ett och två fingrar. Underbart skönt!

Jag reser mig efter en stund, säger att det vore ju synd att inte ta till vara solljuset. Vi går ut på altanen och jag säger åt dig att ligga ner på en soldyna. Du lägger dig på rygg och jag sätter mig sakta på din hårda kuk. Hör att grannen rör sig på tomten bredvid, men jag fortsätter rida dig. Du håller tag om mina höfter och mina bröst. Jag rider fortare och kommer ganska fort. Fortsätter sakta rida, för att känna din kuk långt inne i mig. Du säger åt mig att hoppa av. Jag ställer mig istället på alla fyra och du kommer in i mig bakifrån. Du kramar om min rumpa, hårt och jag kvider. Kuken kör du i botten och det är så skönt. Du tar ut den och runkar lite innan du stoppar in den i min våta fitta igen. Jag svankar och möter dig i varje steg. Det hörs att du njuter och till slut tar du ut kuken och runkar ut hela satsen på min rygg.

Det var ju just snyggt tyckte jag, nu får du ju torka upp här. Du torkar med lite papper innan du konstaterar att det ju faktiskt inte var så insynskyddat som jag fått dig att tro... Sen tar vi varsin kopp kaffe i solskenet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0