Resa värd maten

Har en fantasi åt mr Grey...

Åker till stugan, därifrån är det bara några mil till dig. Ringer när jag är på väg ner, frågar vad du ska göra i helgen. Du säger att du ska ut med kompisar på lördagkvällen, men inte har något inplanerat på dagen. Jag berättar om min plan.

På lördagen åker jag in till stan, parkerar bilen ganska centralt. Sätter mig på ett café med en kaffe latte och väntar på att du ska hitta rätt i stan. Ser på långt håll när du kommer gående. Tjejer vänder sig om och tittar efter dig. Passa er, tänker jag, han är min! Du går förbi caféet, utan att titta åt mig. Jag reser på mig och följer efter. Du går med bestämda steg in på en galleria. Jag ser att du slinker in på en handikapptoalett. När jag kommit fram till toaletten ser jag att du inte låst. Jag trycker ner handtaget och kliver in. Låser bakom mig och tittar på dig. Du har redan fått av dig hälften av kläderna. Resten hjälper jag till med. Sen kysser du mig hungrigt, låter din tunga vandra längs min hals. Du drar av mig tröjan samtidigt som du fortsätter kyssa min hals. Kyssarna fortsätter neråt, du kramar om mina bröst och kysser dem, suger tag i bröstvårtorna som är alldeles styva. Du knäpper upp mina byxor och drar försiktigt ner dem. Samtidigt sätter du dig på huk och kysser min rakade mus...

Jag sätter upp ena bener på stolen, så att du ska komma åt att stoppa in ett finger i min fitta. Du stoppar in ett, tar ut det och smakar. Stoppar in två, tar ut dem och låter mig smaka. Sen stoppar du in fingrarna igen och pullar mig samtidigt som du kysser och slickar mig. Jag är riktigt våt och kladdig och du smetar med mina safter, smeker min klitta. Jag håller i ditt huvud när du börjar suga min klitta, du slickar och smakar mig samtidigt som du har två fingrar i min fitta. Jag stönar högt när det nästan går för mig. Jag släpper ditt huvud och backar lite.

Du sätter dig på stolen och jag sätter mig på knä framför. Tar din hårda, varma kuk i mina händer och runkar sakta medan du tittar på. Jag stoppar in kuken i munnen för att smaka dina första droppar. Samtidigt som jag smeker kuken för jag in hela i munnen och suger. Du håller i mitt hår och jag både ser och hör att du gillar vad jag gör.

Jag reser mig upp, känner med fingrarna hur våt jag är. Låter dig slicka av dem samtidigt som jag sätter mig ner över din hårda kuk. Den omluts av min varma och våta fitta. Kuken går hela vägen in och vi båda stönar av lust. Jag håller i dina axlar samtidigt som jag börjar rida upp och ner. Kramar om dig för att komma närmre, samtidigt som jag känner min klitta gnidas mot din kropp. Jag rider snabbare och jag kommer ordentligt. Jag stönar ut min orgasm och slappnar av i kroppen en stund. Under tiden ägnar du dig åt mina bröst och min rumpa. När jag andats ut reser jag på mig och du också. Jag ställer mig med benen brett isär och lutar  mig lite fram, mot väggen. Du kommer bakom och kör in kuken ända in i botten på mig. Det känns och jag stönar, av både smärta och lust. Du fortsätter stöta in kuken långt in i mig och jag håller i mig i väggen. Du håller tag om mina höfter, hårt, och jag hör att du närmar dig. Jag vänder på huvudet för att se när du kommer. Precis när du ska komma drar du ut kuken och sprutar långt upp på min rygg.

Vi står där och pustar en stund innan vi torkar av allt kladd och tar på oss kläderna igen. Tillsammans går vi ut från toaletten och vidare mot stadens bästa restaurang för en lunch innan du åker iväg hem till kompisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0