Tre på natten

När krogen stänger är det någon som frågar om det finns någon efterfest i närheten. Jag känner mig inte riktigt upplagd för ännu mera röj, så jag säger hejdå till mina kompisar och går bortåt gatan. Johanna kommer springande och frågar om vi ska ha sällskap hem. Känner henne inte särskilt väl, men vi bor i samma kvarter så vi slår följe. Hon berättar att hon stämt träff med en kille lite längre fram, en kille som hon snackat lite med ute några gånger. Vi stöter på honom i ett gathörn: lång och smal men välbyggd, med mörkt rusfigt hår. Han presenterar sig som Tommy. Känner på en gång spänningen mellan oss, som om vi setts förut. Han ler och lägger en arm om Johanna och en om mig och vi går vidare i mörkret.

Vi kommer fram till min port och vi står och pratar lite en stund, tills jag frågar om någon ville komma med upp på en liten drink. Båda tackar ja. Johanna sätter sig i soffan medan jag och Tommy går till köket för att blanda drinkarna. Hela tiden är vi nära och när vi rör vid varandra är det som stötar genom kroppen. Vi tar med oss drinkarna ut till Johanna. Hon ser att det är nåt på gång. Vi sitter och snackar länge, drinkarna blir fler. Till slut känner jag att jag måste få byta om till nåt ledigare. Jag går in i mitt sovrum och ska ta på mig ett par jeans istället, men medan jag står där skjuts dörren upp och in kommer Tommy.

"Ta inte på dig mer" säger han när jag står där i trosor och behå. Han kommer in och smeker mig sakta längs armen. Jag ryser i hela kroppen och känner att han inte får sluta. Johanna kommer in och undrar vad vi gör. Hon sätter sig på sängkanten och tittar på mig och sen på Tommy. I hans byxor växer en bula. Han kysser mig hungrigt medan Johanna lutar sig fram för att knäppa upp hans byxor. Jag drar av hans tröja medan Johanna lirkar av byxorna. Vi arbetar i tyst samförstånd. Tommy tar av mig behån och lutar sig fram för att kyssa mina styva bröstvårtor. Han lägger ner mig i sängen, bredvid Johanna, och medan han tar av sig kalsongerna och visar upp sitt praktstånd, vänder sig Johanna mot mig och kysser mig. Jag smeker sakta av henne tröjan och Tommy hjälper till.

Jag fortsätter kyssa Johanna medan Tommy lägger sig mellan mina ben och börjar smeka min fitta som blir våtare och våtare. Johanna lirkar av sig sina byxor och lägger sig sen nedanför Tommy för att suga hans kuk. Den växer ännu mer och blir härligt hård. Hon suger i sig av hans salta droppar och kommer sedan upp för att kyssa mig så att jag också får känna smaken. Medan Tommy gör mig kåt och våt lägger sig Johanna längre upp i sängen, så att jag kan komma åt att smeka henne. Tommy drar av mig trosorna så han kommer åt att slicka och smaka på min fitta. Han leker med tungan, suger på ett finger innan han kör in det i min fitta. Johanna njuter när jag ligger där och smeker henne, känner hur hennes trosor blir våta.

Tommy reser sig upp och ställer sig på knä i sängen, i jämnhöjd med mitt huvud. Jag vrider mig åt hans håll och suger tag i hans enorma stånd. Tommy stönar högt och jag tar in hela kuken i munnen. Håller emot med ena handen, runkar och kramar. Johanna flyttar sig neråt, lägger sig mellan mina ben och börjar slicka min redan våta fitta. Tommys kuk glider in och ut mellan mina läppar. Båda njuter högt och jag hör hur han närmar sig klimax. Men innan det drar jag bort mitt huvud och reser mig lite. Nu är det Tommys tur att ligga ner. Jag kysser Johanna och känner smaken av min egen fitta på hennes läppar. Jag säger åt henne att sätta sig på Tommys ansikte.

Han ler bara när Johanna klättrar upp och sätter sig. Han tar tag i hennes rumpa, kramar om den ordentligt. Samtidigt lutar jag mig framåt för att suga tag i hans kuk. Det var han inte beredd på och jag märker att det styvnar ytterligare. Kramar ut några salta droppar som jag smetar runt ollonet. Jag sätter mig grensle över Tommys hårda kuk, låter den glida lätt utanpå min våta fitta innan jag sakta sätter mig. Tommy stönar högt där han ligger under Johannas fitta, hans händer flyttar sig till mina höfter och han håller ett fast tag när jag sakta börjar rida. Lutar mig lite framåt och tar tag i Johannas fasta bröst. Hon stönar och njuter. Jag rider hårdare och hårdare. Är så kåt nu att jag inte längre vill hålla tillbaka. Lutar mig bakåt på Tommys stora kuk och känner hur orgasmen exploderar. Fortsätter rida kuken i ren frenesi och hör att Tommy närmar sig. Rider fortare och fortare innan jag kliver av och stoppar in den ivriga kuken i munnen och känner att Tommy sprutar hela sin sats i min mun. Samtidigt hör jag Johannas lätta stön, samtidigt som hon smeker sina egna bröst.

Hon kliver av Tommy, som ligger med ett leende på läpparna. Jag lägger mig bredvid och pustar en stund. Jag hör hur Johanna rör sig i lägenheten, plockar ihop sina saker. Sen kommer hon in i sovrummet igen.
"Tack för ikväll" säger hon, "vi ses". Sen går hon. Kvar ligger Tommy.
"Är det ok om jag vilar lite" frågar han. Jag nickar. Ser hur hans ögon faller ihop och tänker att det är okej. Han sover hos mig hela natten. Och det blir flera nätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0