Filmkväll

Regnet öser ner... Smatter på fönsterbläcket. Perfekt för en filmkväll, men ingen orkar ta sig iväg för att hyra något nytt. Det blir en gammal goding, som man kan se flera gånger och man kan alla repliker i... Häller upp lite godis i en skål och tar fram lite att dricka. Vi sätter oss till rätta i soffan. Jag sätter mig och du lägger dig ner, så att du kan ha dina ben i mitt knä. Det är mysig t tycker jag. Du kysser mig innan du lutar dig tillbaka. Filmen börjar.

Det börjar krypa lite i min kropp, var kanske inte helt upplagd för film ändå? Smeker dina ben lite. Masserar vaderna, smeker försiktigt uppåt. Du rycker till lite, som om du inte var beredd fastän du vet att jag älskar att smeka din kropp. Smeker kuken lätt... Känner på en gång att den växer. Jag fortsätter smeka, men bara lätt så att den är så mysigt småhård. Vi tittar lite till på filmen allt medan jag smeker kuken, men nu hårdare. Du försöker lägga den lite bättre, men det är som att den inte får plats innanför byxorna. Byxorna måste bort! Kuken kommer ut i det fria och jag kan runka dig ordentligt. Filmen går i bakgrunden, men vårt fokus är nu någon annanstans.

Jag flyttar på mig. Sätter mig mellan dina ben istället, det ena lägger du upp på soffans ryggstöd och det andra sätter du i golvet. Jag lutar mig framåt, samtidigt som jag runkar, och smakar försiktigt på toppen av din kuk. Där finns redan en droppe... Jag suger i mig droppen och resten av kuken. Håller i kuken samtidigt som jag suger. Runkar dig bestämt och jag hör hur du njuter. Du säger att jag suger bra. Trots att du inte anstränger dig blir din andhämtning ansträngd och du blir varm, så du tar av dig tröjan. Jag reser mig upp lite så jag kan kyssa dina bröstvårtor styva, samtidigt som jag runkar kuken. Jag går ner igen och fortsätter suga din hårda kuk. Smakar på pungen och runkar kuken, som är kladdig. Handen glider lätt och du stönar. Jag smakar lite till och tar in kuken så långt jag kan i munnen. Du håller händerna på mitt huvud och för det upp och ner. Det hörs att du kommer närmre... Jag slutar en kort stund och tittar på dig. Älskar att se när du har det så skönt. Sen fortsätter jag suga. Det är inte långt kvar nu. Runkar dig till orgasm och du kladdar ner hela brösten med din sats. Jag kramar ur kuken till sista droppen. Filmen, den rullar vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0