Magistern

- Magistern, jag skulle gärna vilja veta ungefär vad jag får för betyg i den här kursen?
Magistern tittar på mig. Inte undrande eller frågande. Inte dömande heller. Det är mer kåthet i blicken. Han synar min urringning och min kjol. Han låter blicken glida från de små sandalerna upp längs benen, hela vägen upp till kjolens kant. Klädvalet var medvetet. Jag vet att han undrar om jag har några trosor på mig. Låt honom undra lite. Vad han däremot kan se är att jag inte har någonting under min blus. Mina bröst är lösa och blusens knappar spänner över bysten.

- Kom in här så ska jag se om jag hittar mina papper, säger han och bläddrar fumligt i några pappershögar. Det ser mer ut som att han bläddrar och letar efter något för att ha en ursäkt. Jag ställer mig bredvid hans bord, ganska nära. Känner att han vill titta på mig men inte riktigt vet om han får. Jag lutar mig lite mot bordet och pillar lite på kjolkanten. Magistern tittar med kåthet i blicken. Jag vänder mig om och går runt bordet, till bänken som står på andra sidan. Sätter mig på den så att mina ben dinlgar fritt. Kanske glider kjolen upp så att magistern ser att jag faktiskt inte har några trosor på mig, för han fumlar med händerna så att pappershögarna rasar.

- Stör jag kanske?
Magistern reser på sig och jag ser att han har en rejäl bula innanför byxorna. Han går runt bordet och fram till mig där jag sitter.
- Mm, lite... Magistern harklar sig och försöker rätta till kuken.
- Jag kan gå igen... Jag gör en ansats att resa på mig, men det blir bara så att kjolen kanar upp lite till.
- Får jag se? Magistern pekar på min fitta med ena handen och smeker kuken med den andra. Jag lutar mig lite bakåt och drar upp kjolen. Min rakade mus blänker våt mot honom och hans kuk nästintill spränger byxorna.
- Ta av blusen, säger han bestämt. Jag gör som han säger.
Han kommer närmare, slickar sig om fingrarna och pillar försiktigt längs min våta skåra. Jag stönar och hasar närmre. Sträcker fram ena armen och lirkar upp magisterns byxor. Jag får dra ner dem, kuken håller dem uppe... Magistern stoppar i två fingrar i min våta fitta och rör dem fram och tillbaka. Jag greppar tag om hans stora och hårda kuk, runkar den försiktigt.
- Hårdare, stönar magistern och jag lyder. Jag runkar och hans ollon blir vått. Jag slickar mig om handen och tar ett hårdare tag om kuken. Magistern pullar min fitta, hårdare och hårdare.
- En liten kåt elev som du vill kanske känna på kuken, säger han.

Jag hasar ner ytterligare några centimeter så att magistern ska kunna komma in. Samtidigt som han med ena handen styr ollonet längs mitt våta sköte kramar han om mina bröst med andra handen. Jag lutar mig bakåt och njuter. Lägger benen om han höfter och hjälper honom att trycka in hela kuken i min våta fitta. Han kommer in hela vägen, stöter emot botten så jag kvider både av smärta och av kåthet. Jag tar emot hela kuken och njuter av att se magistern jobba. Han trycker på, in och ut med kuken, så han blir alldeles svettig där han står. Jag tar min ena hand och smeker min klitoris. Magistern tittar uppskattande och tar ett ordentligt tag om mina höfter när han knullar vidare. Jag smeker mig själv hårt och känner att orgasmen är nära. Att döma av magisterns andetag och frenesi är han inte långt ifrån han heller. Medan han dunkar in kuken några sista gånger kommer jag i en krampaktig orgasm och han drar ut kuken och sprutar på min mage. Han stönar högt och runkar ut de sista dropparna. Sen backar han sakta och drar på sig byxorna igen.

Betyget? MVG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0