Oväntat besök = gevalia?

Jag vet att du är hemma och att du inte har något särskilt för dig. Jag tar på mig mina sexigaste underkläder och en tunn sommarklänning över. Tar cykeln eftersom kvällen är ljummen. Folk som ser mig tittar lite extra, som om de visste vad som väntade. Kanske är det så att förväntningarna lyser i mina ögon.

Jag ringer på din dörr och du öppnar. Du blir förvånad över att se mig, men glad. Du tar mig i din famn och säger åt mig att vänta några sekunder medan du stänger av tv:n. Jag står kvar i hallen, funderar på till vilket rum jag vill gå. hastigt drar jag av mig klänningen så att jag står i bara underkläderna när du kommer tillbaka. Du ser chockad ut men finner dig snabbt. Jag ser att du blir påverkad av min blotta uppenbarelse. Jag älskar att känna den makten. Jag säger åt dig att ta av dig kläderna och du gör det där du står. Nu står du naken framför mig, med en växande kuk. Jag säger åt dig att sakta smeka av mig kläderna.

Du smyger dig fram, tyst o försiktigt. Du vågar nästan inte andas och så försiktigt du kan smeker du av mig behån. Släpper ut brösten, men du vågar inte ta på dem. Du ställer dig på knä framför för att ta av mig trosorna. Jag tittar ner på dig, för att visa mitt godkännande. Försiktigt, försiktigt drar du sakta ner trosorna. Du märker att de är våta... Din kuk blir ännu hårdare när du inser hur kåt jag är.

Du ställer dig framför mig och väntar på att jag ska ge dig nästa instruktion. Jag säger åt dig att runka och du för handen till kuken och börjar smeka dig själv. Samtidigt för jag min hand neråt för att känna min våta fitta. Jag särar på benen och drar med fingrarna längs skåran. Du ser hur våt och kladdig jag är och du runkar lite fortare. Jag säger åt dig att sluta runka och istället ställa dig upp och kyssa mig. Du gör som jag säger och du kysser mig häftigt. Jag säger åt dig att ta ut mig till köket. Du lyfter upp mig i famnen och bär ut mig i köket. Jag säger åt dig att knulla mig.

Du sätter ner mig på en bänk i köket. Kuken är stenhård och du drar den längs min våta fitta. Den glider lätt in och du stöter in den hårt. Jag håller i mig i bänkkanten och lägger benen om dig för att jucka emot. Du stöter hårdare och hårdare och det dröjer inte länge innan jag exploderar i en kraftig orgasm. Du tar ingen hänsyn utan fortsätter stöta kuken hårdare och längre in i mig. Jag ser hur du tar i och jag känner hur all din sperma fyller mig när du kommer. Du stönar och kramar om mig. Trevligt med besök tycker du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0