Olåsta dörrar

Vaknar på morgonen, tar en lång dusch, rakar mig och gör mig fin. Tar bilen till dig. Portkoden kommer jag ihåg. I trapphuset, med insyn från grannhusen och kikhål från grannarna, tar jag av mig leggings och trosor. På mig har jag bara kjol och linne. Vet att din dörr är olåst. Sista trappan upp, hjärtat bultar som om det vore första gången. Kliver in i hallen, tar av mig skorna och frågar om du är vaken. Från sovrummet hörs en grymtning till svar. Jag går in och klättrar upp i sängen, lägger mig bredvid dig. Halvsovande, men jag ser att du är glad att jag har kommit. Jag kysser dig på munnen och låter handen treva sig in under täcket. Känner hur kuken blir hårdare. Du stönar och njuter. Jag suger tag i kuken medan du greppar min rumpa. Du säger åt mig att komma närmre med rumpan. Jag lägger mig över dig och medan jag ivrigt suger och runkar kuken känner jag hur din mun och tunga utforskar min fitta. Du suger tag i min klitta, trycker in tungan i fittan och pullar mig med fingrarna. Du slickar av fingrarna, blöter dem mer och trycker försiktigt in ett finger i min stjärt. Jag stönar högt och njuter.

När jag nästan inte klarar av mer lägger jag mig bredvid dig igen, suger kuken som jag vet gör dig galen. Kjolen har jag kvar på, men linnet åker av. Sätter mig över kuken och gnider mina våta läppar mot den hårda härligheten. Kuken glider in i fittan och vi båda stönar högt. Så skönt! Så länge sen jag fick känna hur din stora kuk fyller mig. Jag rider dig och vi båda njuter. Lutar mig bakåt och låter orgasmen komma. Fortsätter rida en stund till, men reser på mig för att ta av kjolen. Du vill ha mig på rygg och jag lägger mig så att du kan se min fitta. Kuken kör du hastigt in och du knullar mig fort och hårt. Efter en stund vill du ha mig på mage.

Jag lägger mig på mage, du håller i mina axlar och knullar mig. Samtidigt stoppar du in ett finger i fittan, blöter det och trycker sen in det i stjärten. Du pullar mig samtidigt som du knullar mig, du känner fingret mot kuken. Så skönt har jag nog aldrig haft det. Du säger att jag är skön och att du älskar att knulla mig. Men sen slutar du. Och jag vet att det är för att vi ska fortsätta strax. Vi ska bara ha lite kaffe först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0