Din fantasi - vår verklighet

Du kysser min hals medan dina händer smeker mina bröst. Du ger mig ömma kyssar samtidigt som du sakta letar dig ner mot ett av mina bröst. Långsamt slickar och suger du min styva bröstvårta. Sedan fortsätter du ner mot mina trosor, ner till insidan av låret. Varsamt smeker du över mina trosor och du känner genom tyget att jag börjar bli varm och våt. Du kysser mig på insidan av låret och närmar dig försiktigt med fingrarna. Du kan inte hålla dig längre så du drar av mina trosor och kysser min våta fitta.

Medan min andhämtning blir tyngre kysser du min fitta och klitta. När du märker att jag vill ha mer kan du inte hålla dig utan suger i dig min klitta och låter tungan spela över den. Jag stönar av njutning när du låter tungan glida in i min våta fitta. Du tycker att min fitta smakar underbart och du vet att jag gillar det du gör. Du låter tungan gå upp än en gång och du slickar klittan hårt. Du trycker munnen mot fittan och jag stönar högt. Du slickar mig hårdare och hårdare medan du låter ett finger glida in i den blöta fittan. Du fortsätter slicka och pulla samtidigt, tills det nästan går för mig. Men du känner mig, det ska inte sluta än. Du vet att jag vill känna din hårda kuk i fittan.

Du slickar i dig av mina safter och rör dig sakta uppåt. Du ser in i mina ögon och du ser att jag är riktigt kåt. Sakta kysser du din väg uppåt, stannar vid ena bröstet och slickar den styva bröstvårtan. Jag tar tag i dig, jag vill känna din kuk nu! Du retas med mig och låter kuken glida upp och ner längs mina blygdläppar som är våta av mina fittsafter. Till slut får jag det jag längtar efter. Du kör in din kuk i min väntande fitta och jag kan inte låta bli att stöna högt när du börjar knulla mig hårt. Du knullar på ordentligt och jag är nära att komma, men du byter ställning. Jag älskar att rida din hårda kuk och nu tar det inte lång tid innan det går för mig. Men jag vill ha mer. Vi vänder tillbaka och du knullar mig så hårt att sängen flyttar sig. Precis innan du kommer drar du ut kuken och runkar ut hela din sats på min mage. Du lägger dig bredvid mig och ler, nöjd över att vi träffas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0