Avslut

Träffas på fest hos gemensamma vänner. Vi har inte setts på ett tag men ändå haft kontakt. Det blev ett konstigt avslut sist. Nånting finns där fortfarande, en känsla av att vi inte var färdiga med varandra. Vi sitter bredvid varandra större delen av kvällen, delar på både en och två flaskor vin, kanske fler... När vi ska gå hem följer jag med dig och hon jag bor hos frågar om jag ska gå själv. Jag säger att jag bara ska kolla en grej och sen får han följa mig hem. Hon ler.

Vi kommer hem till dig. Jag går ett varv i studentkorridoren för att kolla om det hänt nåt nytt. Det har det inte. Jag sätter mig en stund i soffan och känner att alkoholen gör sin verkan. Du sätter dig bredvid. Trött som jag är lutar jag mig mot din axel. Du säger att du faktiskt saknat mig. Du lyfter upp mitt huvud och kysser mig. Du smeker min rygg, mina axlar och mina bröst. Mina bröst som du också saknat. Jag märker hur du blir upphetsad, andningen ändras och du blir ivrigare. Du smeker av mig min tröja och vi lägger oss ner i soffan. I ena änden av korridoren hör jag hur någon tassar närmare. Vi ligger tysta och stilla. Någon hämtar något ur kylskåpet och går sen tillbaka till sitt rum.

Du drar upp mig ur soffan och vi går till ditt rum, där du fortsätter smeka av mig kläderna. När jag står där i bara trosorna leder du mig till din säng och lägger mig där. Sen tar du snabbt av dig dina egna kläder och lägger dig bredvid. Jag undrar för ett ögonblick vad jag gör, men släpper sedan taget och låter dig göra vad du vill med mig. Du för sakta handen in mellan mina ben och smeker min klitta. Trosorna blir våta. Mina händer låter jag vandra till din kuk, som står hård innanför byxorna. Våra underbyxor åker av och du för in ett finger i min våta fitta, pullar mig in och ut. Du kollar på mig som för att få ett godkännande, men väntar inte på svaret innan du häver dig över mig och kör in kuken hårt. Vi knullar omväxlande hårt och hetsigt, omväxlande ömt och nära. Som att vi inte riktigt vet vilket slags förhållande vi har till varandra. Du håller ut tills jag kommer och sprutar sen din sats i mig.

Jag blev kvar hela natten, men sen dess har vi inte hörts av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0