Jobbtid

Sitter i personalrummet, själv. Skickar ett sms till dig, bara för att retas. Jag vet att du jobbar, men jag gillar att veta att jag finns i dina tankar och att jag gör dig kåt. Hör hur någon går förbi utanför, ingen som skulle hit. Tiden går och nya fotsteg närmar sig dörren. De stannar utanför och någon öppnar dörren.

Där står du, med glansig blick och en väl synlig bula i byxorna. Du kliver raskt in i personalrummet. Jag gör en ansats till att resa mig men du säger åt mig att sitta ner. När du står framför mig knäpper du upp byxorna och drar fram den halvhårda kuken och slår mig på kinden med den.
- Vad är det för jävla sätt, hålla på och skicka sms när jag jobbar? undrar du.
Jag ler bara och tar kuken i munnen. Den luktar lätt av sköjlmedel. Jag suger samtidigt som jag kramar om roten med ena handen. Jag känner hur det växer och blir hårdare i munnen på mig.

Du tar tag i mitt huvud och knullar min mun hårdare och hårdare. Kuken kommer så långt in att jag kväljs. Mitt enda försvar är min hand som håller i kuken. Den andra handen har jag lirkat in mellan dina ben och smeker pungen samtdigt som ett finger letar sig bak mot din rumpa. Du knullar hårdare och mer frenetiskt. Jag hör hur du njuter och det gör mig extremt kåt. Dina fingrar gräver sig ner i mitt hår, håller fast och drar. Jag hör hur du närmar dig och jag suger hårdare. Du kommer och sprutar all din sperma långt ner i halsen på mig, fyller hela min mun med kuk och kladd. Sakta drar du ut kuken och säger åt mig att svälja. Jag sväljer och du kör in kuken i min mun igen, för att jag ska slicka ren den.

Sen stoppar du in kuken i byxorna igen, kysser mig på munnen och går därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0