The Grey way

Kväll på krogen med vänner. Jag vet att du kommer vara där. Men kommer jag ihåg hur du ser ut? Och kommer du ihåg mig över huvud taget? Jag chansar och skickar ett sms. Svaret kommer snabbt, du är redan där och väntar. Går direkt till dansgolvet. Där får jag syn på dig, ett mörkt huvud bland många andra, men dig lägger man märke till... Du utstrålar sexighet! Mitt hjärta dunkar lite extra och jag känner attraktionen. Men du har inte sett mig.

Går en sväng till baren, stöter på några killar som vill prata. Jag försöker se intresserad ut. Går tillbaka till dansgolvet, men du är inte kvar. Tydligen så drar vi till oss uppmärksamhet, det kommer fram flera killar som vill vara med och dansa. Då får jag syn på dig igen. Du ser mig, men ändå inte. Jag går fram och kramar om dig bakifrån. Du blir överraskad! Du säger att jag ser sexig ut ikväll och jag känner att du menar det. Jag vet vad du vill. Vi vill samma sak. Vi dansar vidare, du i ditt sällskap och jag i mitt. Hela tiden håller vi kontakt med blickar eller kroppskontakt när tillfälle ges. Du dyker upp bakom mig, lägger din hand på min höft. Jag kramar den hårt och lyfter sedan bort den. Sen går jag därifrån, mot toaletterna. Det är ingen kö där inne, men jag ställer mig ändå och väntar lite. Tre minuter senare ramlar du in genom dörren.

Du kysser mig hårt, tar tag i mina handleder och drar in mig på en toalett. Lampan är trasig och det är becksvart. Du låser dörren bakom oss och dina kyssar blir hetare. I mörkret hör jag bara din och min andhämtning mellan kyssarna, jag känner hur du pressar dig mot min kropp. Din ena hand håller fast mig i nacken och den andra trevar sig fram över min kropp, över brösten och ner mot kjolen. Mina händer letar sig in under din skjorta, ner mot byxlinningen. Med ena handen knäpper jag upp dina byxor, andra handen drar jag genom ditt hår. Dina händer letar sig fram över min kropp, in under kjolen och fram till troskanten och in under tröjan samtidigt som du kysser mig hungrigt. Vi hånglar passionerat och jag känner att dina fingrar är på väg in i min våta fitta.

Du trycker in ett finger, två fingrar... Drar ut dem igen och smakar på mina safter. Tillbaka med fingrarna igen. Samtidigt lirkar jag fram din redan hårda kuk ur byxorna och börjar sakta men hårt runka den. Du stönar och blir ännu hårdare. Du sätter dig på toastolen i mörkret och drar mig närmre. Min fitta är i ansiktshöjd och du lirkar in tungan mellan mina ben. Jag sätter upp ena foten på ditt ben och låter dig smaka. Du låter två fingrar vara kvar i fittan samtidigt som tungan leker över klittan. Jag kan inte låta bli att stöna högt.

Inte helt varsamt trycker du undan mig, ställer mig med brösten mot ena väggen. Du drar upp kjolen igen och för undan mina trosor. Känner hur du drar kuken längs fittan, smetar ut mina safter. Du stoppar in kuken i fittan och drar ut den igen. In igen och stötarna blir allt hårdare. Du drar ut kuken igen och drar med mig när du sätter dig på toan igen. Famlar mig ner i mörkret och suger den hårda och kladdiga kuken. Sen sätter jag mig ner på kuken och tar tag i din nacke. Lutar mig fram och kysser dig, låter dig smaka på din och min blandning. Rider dig hårt, fortare och fortare. Du smeker mina bröst och kramar min rumpa. Dröjer inte länge innan jag kommer och jag gör det inte tyst. Saktar farten och gnider mig mot ditt bäcken. Reser mig sakta och backar ett steg. Sätter mig ner igen och slickar rent kuken. Suger sakta, runkar hårdare och hårdare. Tar in hela kuken i munnen samtidigt som du reser dig upp. Du håller tag i mitt huvud samtidigt som du kör kuken in och ut. Du knullar min mun hårt och jag kan inget annat göra än att ta emot hela din sats när du kommer. Jag sväljer och försöker slicka rent både kuken och runt munnen. Reser mig sedan upp och du kysser mig hårt.

I mörkret försöker vi rätta till kläderna innan vi går ut framför spegeln. Samtdigt som vi öppnar dörren kliver en man ut från toan bredvid. Han tittar på mig och ler lite. Jag fixar mig i håret, tar på lite läppglans och går ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0