Ex-sex

Det har varit slut ett tag. Men vi träffas ändå, jag ska hem till dig och lämna några grejer när jag ändå är i stan. Ringer och frågar om jag ska köpa med mig mat. Du tackar inte nej.

Ringer på dörren och du öppnar. Du är dig lik. Och jag saknar dig inte det minsta. Jag går in med maten i köket och vi stannar där och pratar lite. Du kommer närmre och jag känner spänningen mellan oss. Jag lägger mina armar på dina axlar och du lägger dina runt min midja. Våra läppar dras till varandra. Du smakar som du alltid gjort. Kyssarna blir allt hungrigare och dina händer försvinner in under min tröja.

Medan vi sliter av varandra kläderna tar vi oss in i sovrummet, vi ramlar ner på sängen. Jag smakar ivrigt din växande kuk, som växer och blir hård. Känslan är densamma och jag blir vrålkåt. Du lägger dig på sidan för att nå min fitta med dina fingrar. Jag suger ivrigt i mig av kuken och du stönar högt. Hade nästan glömt hur gott du smakade. Och tydligen hade du glömt hur skönt det var. Du pressar ner mitt huvud över kuken och jag tar in hela i munnen.

Men vi vet båda vad vi vill. Det var aldrig sexet det var fel på. Jag sätter mig grensle över dig och låter sakta kuken glida in, millimeter för millimeter. Du stönar när kuken når botten. Du tar tag i mina höfter och kör in kuken på nytt. Jag lutar mig bakåt och njuter av att känna dig fylla upp mig. Kuken glider lätt in och ut samtidigt som du kramar mina bröst. Jag böjer mig framåt så att du kommer åt att suga på dem. Märker på dig att du snart kommer och jag känner detsamma. Bryr mig inte om att hålla emot utan låter kroppen bestämma takten. Kuken rör sig snabbare och jag kommer i en så stark orgasm att det nästan svartnar för ögonen. Vet att du är nära så jag fortsätter rida, fortare och hårdare. Ser hur du närmar dig, kroppen spänns och jag känner hur du sprutar din sperma långt in i mig. Jag rör mig sakta och det rycker i hela din kropp av njutning.

En stund senare äter vi maten jag köpte och jag åker vidare, bort från stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0