Vad du vill...

Jag frågade vad du skulle vilja göra om vi träffades nu. Du berättade...

Börja med att slicka min fitta, suga in klittan i munnen, sticka in tungan i fittan och smaka på mina safter. Samtidigt slickar jag din nyrakade kuk och pung. Slickar, suger och runkar. Krama och runka hårt, det gillar du! Samtidigt som jag suger din hårda kuk vill du känna ett finger i rumpan, känna min tunga vandra runt pungen... Du vill att jag suger din kuk hårt och djupt, medan jag knullar mig själv med en dildo, du smeker mina bröst och min klitoris. Sen är vi båda galet kåta och min fitta är alldeles kladdig av safter. Även om du älskar när jag suger din kuk, så vill du stoppa in din stora kuk i min sköna fitta. Du vill knulla mig hårt, känna hur min fitta kramar om din kuk. Kuken som glider in och ut ur min våta fitta - snabbare, hårdare och djupare! Sen vill du spruta sperma över hela min mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0