Besök...

Väntar besök en fredageftermiddag... Solen skiner och jag är nyduschad och nyrakad. Får ett sms: "Kommer om tio minuter". Jag går ut på altanen, lägger ut en filt och några kuddar. Tar av mig kläderna och lägger mig till rätta. Jag börjar smeka mig själv och känner att jag redan är våt. Minutrarna går och jag hör en bil parkera på andra sidan huset. Jag vänder på mig, så jag står på alla fyra. Fortsätter smeka mig själv. Du kommer, kuken är redan hård, och ser mig stå där. Du tar av dig kläderna på vägen, runkar lite och ställer dig bakom mig. Du sätter kuken mot min våta fitta och trycker in den på en gång. Du är så kåt att du bara hinner trycka in kuken några gånger innan du sprutar i mig. Jag ler och säger hej. Nu börjar helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0