Nästa möte?

Mr Grey och jag har pratat om hur det skulle vara att ses. Våra vardagliga liv gör sig påminda och avståndet gör sitt till. Vi är sugna på varandra, men vet inte riktigt när detta skulle passa. Men fantisera går ju.

Jag bor i ett flerfamiljshus. Mr Grey åker till stan, med ratten i ena handen och mobilen i den andra guidar jag honom till rätt hus. Han vet koden till ytterdörren. Min dörr är olåst. Jag väntar i lägenheten, förväntansfull och naken. Jag har precis duschat, rakat mig och gjort mig fin. Lägenheten är städad och i kylskåpet finns lättlagad mat och mat att leka med. När jag vet att du är nära tar jag med mig skålen med vindruvor och lägger mig i sängen och läser en bok. Musik spelar i bakgrunden.

Du öppnar dörren försiktigt, som för att smyga på mig. Jag låtsas inte om att jag hörde att du kom in. Du ställer ner väskan och tar av dig ytterkläderna. Sakta smyger du dig in till sängen där du ser mig ligga naken. Snabbt tar du av dig byxor och tröja, inte tyst längre men jag låtsas ändå inte se dig. Du lägger dig bredvid mig, kysser min kropp och säger att jag är fin. Jag lägger undan boken och besvarar dina hungriga kyssar. Du har åkt långt. Jag smeker av dina sista klädesplagg och känner hur kuken växer under min hand. Smeker den försiktigt innan jag lägger mig på ryggen igen. Du ligger vid min sida och smeker min kropp. Du tar en vindruva och matar mig med. Vi delar druvorna, matar varandra. Du tar en druva och smeker längs min våta skåra. Sen äter du upp den. Tar en till druva, smeker längs skåran och ger den till mig. Du leker med druvorna i min fitta och vi äter upp dem, en efter en.

Du stoppar in ett finger i min fitta, smeker mig fram och tillbaka. Tar ut fingret och slickar av det, stoppar in två fingrar som du leker med fram och tillbaka. Tar ut dem och låter mig slicka rent. Stoppar sen i tre fingrar och jag stönar högt. Jag försöker lägga mig så jag når att suga din kuk. Den är stenhård och du njuter när jag tar den i munnen. Du smeker mig och slickar härligt skönt och jag kommer i en underbar orgasm. Samtidigt försöker jag fokusera på dig och din hårda kuk. Jag runkar, slickar och suger och det dröjer inte länge innan du sprutar på mina nakna bröst.

Så skulle jag vilja att mitt nästa möte med mr Grey gick till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0