En kväll på krogen...

Över vimlet av huvuden ser jag vakten. Han står bredbent, bredaxlad, och ser sammanbiten ut. Han är lång och muskulös, med rakat hår och glasögon. Jag dansar vidare men kan inte ta blicken ifrån honom. Söker hans ögon för att få kontakt. Mina kompisar ser att jag är någon annanstans. Den ena av dem puffar på mig, menande. Jag tar mod till mig och går fram till honom, bara så att han hinner lägga märke till mig, innan jag går vidare åt ett annat håll. Känner att han tittar efter mig. Går till baren och beställer drinkar till sällskapet innan jag går tillbaka till dansgolvet. Dansar vidare, men har nu vaktens fulla uppmärksamhet. När jag druckit upp halva drinken ställer jag den på ett bord bakom mig och går fram till vakten.

"Hej" säger jag. Jag tittar intensivt på honom och han på mig. "Gillar du vad du ser?" frågar jag sen. Vakten nickar.
"Vill du se eller känna mer?" frågar jag. Vakten nickar och ser sig om för att se att läget är lugnt. Jag tar hans hand och går före bort mot handikapptoaletten. Måtte den bara vara ledig...

Dörren står på glänt och vakten som jag har i släptåg kollar snabbt så att inte chefen ser vart han tar vägen. Vi stänger och låser om oss. En halv sekund efter har jag vaktens händer överallt på min kropp! Han trevar sig in under tröjan och in under kjolen, samtidigt som vi kysser varandra hungrigt. Snabbt knäpper jag upp hans byxor och tar fram den redan hårdnande kuken. Jag lyfter upp hans skjorta för att få känna på hans stora muskler. Ena handen låter jag greppa tag om kuken, som hårdnar med och mer. Jag runkar lite, innan jag ställer mig på knä och smakar på den. När jag runkar den kommer några droppar som jag slickar i mig... Vakten stönar högt av min behandling. Jag fortsätter runka och suga kuken och han lutar sig bakåt och håller sig i den långa marmorbänken. Känner att han är riktigt hård och han stönar för varje tag jag tar.

"Vänta lite" säger han till slut. Jag torkar mig lite om munnen och kysser honom igen. Han sätter händerna i min midja och lyfter upp mig på bänken. Jag lutar mig bakåt och hasar ner lite medan han ställer sig på knä framför mig och försiktigt kysser min fitta. Han suger in min klitoris i munnen samtidigt som han sticker in ett finger i min fitta. Han pullar och slickar mig skönt, jag håller i hans huvud och stönar högt. Han tar ut sitt finger och slickar av det, stoppar in det igen och låter sedan mig smaka. Hela tiden har han munnen mot min fitta och utforskar ivrigt med tungan. Jag känner att jag är nära orgasm. Vakten fortsätter pulla och suga mig tills jag kommer. Min kropp krampar och jag skriker ut min njutning! Han reser sig upp och slickar sig runt munnen, lutar sig fram och kysser mig. Jag känner smaken av mig själv.

Han lyfter ner mig från bänken och säger åt mig att ställa mig åt andra hållet. Jag gör som han säger och samtidigt som jag lutar mig framåt och drar upp kjolen ytterligare känner jag när han trycker in sin fortfarande hårda kuk i min fitta. Jag stönar och håller i mig i bänken. Vakten håller tag om mina höfter och pumpar fram och tillbaka. Han lutar sig framåt för att nå mina bröst, kramar dem och väser i mitt öra att jag har den skönaste fitta han någonsin knullat. Jag ler i spegeln framför mig och ser hur han njuter. Han trycker in kuken, drar ut den och trycker in den igen innan han fortsätter knulla mig. Han smiskar mig på rumpan med ena handen, den andra håller han fast mig med. Jag hör att han gillar vad han gör och han pumpar hårdare och hårdare. Till slut tömmer han hela sin sats i min fitta. Han är svettig och jag känner att hans varma sperma rinner ner längs mina ben. Jag tar handen längs benet och smakar. Vakten tar ett papper och torkar sig i pannan och runt kuken innan han drar upp sina byxor igen. Jag rättar till mina kläder, torkar av mina ben och fixar till frisyren. Jag går mot dörren. Innan jag låser upp vänder jag mig mot vakten.
"Vi kanske ses igen" säger jag och blinkar, innan jag går ut i vimlet av folk, tillbaka till mina kompisar på dansgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0