Bunden

Är hemma hos mr Grey. Ligger naken på sängen och väntar. Hör honom komma gående i hallen. Han kommer in i rummet, kuken är halvhård, med några halsdukar och sjalar i händerna. Han lyfter försiktigt upp min ena arm, smeker längs insidan ner till bröstet innan han binder fast. Mr Grey hoppar längre ner i sängen, kysser mina bröst, låter tungan leka med bröstvårtan först på ena bröstet och sen på andra. Klättrar över till andra sidan och knyter fast min andra arm i sängen. Nu ligger jag där, naken och utan att kunna göra något. Mr Grey reser på sig och hämtar mina leksaker som ligger på byrån. Sen lägger han dem bredvid mig på sängen och särar lite på mina ben.

Jag känner först två fingrar som försiktigt letar sig fram till min fitta. De glider lätt in och ut igen. Långt in trycker han dem. Samtidigt känner jag munnen och tungan mot min klitta. Sakta börjar han smaka av mina safter och när han pullar mig bara måste jag jucka emot för att få in fingrarna ännu längre. Han tar ut fingrarna och låter mig slicka av dem. Sen stoppar han in dem i fittan igen, pullar mig hårdare. Tar av mina safter och smeker runt och bak mot röven. Den ena dildon häller han glidmedel på och för sakta in den i min fitta. För den fram och tillbaka och masserar min klitta med andra handen. Jag vrider mig och njuter, vill smeka hans kuk men sitter fast. Mr Grey låter den stora dildon vara kvar i mig när han tar glid på den andra. Sakta, sakta smeker han mitt rövhål med medlet innan han försiktigt för in den lilla staven bit för bit. Jag stönar högt och känner att jag vill bli knullad ordentligt, men kan bara ligga där och låta honom bestämma.

Med en dildo i varje hand knullar mr Grey mig och jag ser att han blir kåtare och kåtare. Kuken växer och står rakt upp, hård och stor. Fortare och fortare knullar han mig och jag vrider mig ju närmre orgasmen kommer. Plötsligt slutar han, låter leksakerna vara och kliver upp i sängen. Han stoppar in sin hårda kuk i min mun och tar tag om mitt huvud. Hela min mun fylls av mr Greys kuk som han trycker in så långt det går. Han lägger en kudde bakom min nacke och ställer sig sedan över mina bröst och munknullar mig. Ett kort ögonblick drar han sig ur och tar sin telefon, sen stoppar han in kuken igen och tar tag i mitt hår. Han ringer någon samtidigt som jag suger hans kuk. Jag har fullt sjå med att andas och ta hela kuken så jag hör inte vad som sägs. Sen lägger han ifrån sig telefonen och tar tag i mitt huvud med båda händerna. Han knullar långt ner i halsen och jag får knappt luft när han äntligen släpper taget och flyttar på sig. Han vänder på sig och stoppar in kuken i min mun igen innan han lutar sig framåt för att börja knulla mig med leksakerna igen. Jag känner hans tunga mot min klitta samtidigt som han knullar mig i munnen. Med en dildo i varje hål, en tunga på klittan och en kuk i munnen klarar jag inte av att hålla mig längre. Jag vrider mig när orgasmen sköljer över mig och ropar högt. Jag ber om att få vila och andas en stund och mr Grey tar tillfället att ta fram ytterligare tyg att binda för mina ögon. Dildon som var i fittan tar han ut just som det ringer på dörren. Mr Grey går ut och stänger dörren efter sig men jag hör att han pratar med någon i hallen.

Det dröjer inte länge innan han kommer tillbaka till sängen men han är inte ensam. Mr Grey lägger sig mellan mina ben igen och slickar i sig av mina safter samtidigt som han leker med dildon jag har kvar i röven. Den andra personen klär snabbt av sig och kliver upp i sängen. Personen böjer sig ner och kysser mina bröst, kramar dem hårt och smiskar till dem lätt. Jag känner att det river av skäggstubb mot min hud och sekunder senare trycks en halvhård kuk in i min mun. Kuken trycks in och dras ut och jag känner hur den växer och blir hårdare för varje stöt. Jag vänder mig lite åt ena sidan för att ta emot hela och jag känner ett par stadiga händer som tar tag i mitt huvud. Samtidigt lirkar mr Grey in fler fingrar i min fitta och trycker in dildon hela vägen. Kuken jag har i munnen känns bekant, den är stor och tjock. En välbekant röst säger åt mig att ta in hela och när sedan mr Big drar av mig bindeln är jag inte förvånad.

Han reser på sig och säger åt mr Grey att lossa mina armar. Jag har nästan svårt att ta ner armarna igen men mr Big lyfter upp mig ur sängen och lägger sig själv där. Jag sätter mig sakta gränsle över hans stora kuk och njuter när jag känner att den fyller upp mig helt. Mr Grey ställer sig vid sidan av sängen och jag tar hans kuk i munnen samtidigt som jag rider mr Big. Mr Grey håller sina händer på mitt huvud, mr Big håller i mina höfter, kramar och smeker, smiskar mig på rumpan när han kommer åt. Jag rider hårdare och hårdare, kramar hans bröst och håller med ena handen om mr Greys kuk. Rider hårdare och rider mig till nästa orgasm och jag skriker högt när det rusar igenom min kropp gång på gång. Mr Grey drar ur sin kuk ur min mun och säger att jag ska få känna att jag lever. Mr Big flinar där han ligger på rygg med kuken långt in i mig.

Mr Grey går runt sängen och kliver upp vid fotändan. Han ställer sig på knä bakom mig, fingrar lite vid mitt rövhål innan han försiktigt trycker in sin kuk, lite i taget. Jag har mr Bigs händer på mina bröst och mr Greys händer på mina höfter. Han smiskar mig och säger åt mig att rida och jag rider. Jag rör mig sakta upp och ner över mr Bigs stora kuk och känner mr Grey i röven. De båda verkar njuta och jag hänger mig åt vår lek. Mr Big njuter, han nafsar i mina bröst och suger tag i mina läppar. Mr Grey smiskar mig och håller ena handen hårt kring höften. Jag hör att de båda närmar sig och mr Big säger åt mig att flytta mig. Jag reser mig så att han kan dra sig ur och han hoppar upp i sängen så att jag kan suga honom istället. Mr Grey knullar mig i röven och drar sig ur precis när det går för honom. Han kommer med hela sin sats på min rygg, långt upp på skulderbladen. Jag suger mr Big som han vet att bara jag gör och han håller i mitt huvud med ena handen när jag känner att han kommer. Hans sats fyller hela min mun och jag måste svälja. Jag suger lite till och slickar rent hans kuk. Mr Big reser sig ur sängen och tar på sig kläderna igen och jag lägger mig mitt på sängen. Mr Grey låser dörren efter honom och kommer sen tillbaka till mig. Nu går vi till duschen säger han och ler. Jag ler tillbaka och vet vad jag har att vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0