Bussresa

Mr Grey och jag kliver på bussen norrut. Bussen är halvfull men vi ser att sätet längst bak är ledigt. Jag sätter mig närmast fönstret och mr Grey vid gången. Kollar lite ut på landskapet och utan att jag märker det trevar min hand längs hans ben. Tittar på mr Grey och han tittar tillbaka, uppmuntrande. Han lägger sin hand på mitt ben och låter den glida fram och tillbaka. Han tar av sig jackan och lägger den över ena axeln, för att skydda från lite insyn. Samtidigt knäpper jag försiktigt upp byxorna så att jag kan få ner handen. Jag kramar kuken. Han tittar på mig och jag kramar hårdare, för handen upp och ner. Kuken växer i min hand och blir riktigt hård.

Försiktigt lirkar jag fram den ur byxorna medan han sträcker in handen under min jacka för att krama mina bröst. Jag fortsätter smeka kuken och vi kysser varandra hårt. Bussen stannar och personen på andra sidan gången går av. Samtidigt sätter jag mig ner på bussgolvet och mr Grey lägger upp ena benet där jag just satt. Jag tar kuken i min mun, suger i mig hela samtidigt som jag runkar upp och ner. Mr Grey stönar och kramar mina bröst samtidigt som jag suger hårdare och hårdare. Jag tar i med handen när jag runkar och det dröjer inte länge innan mr Grey sprutar i min mun. Jag sväljer, torkar mig om munnen och ler upp mot honom innan jag sätter mig upp i sätet igen.

Några minuter senare är det vår tur att hoppa av bussen. Vi stannar utanför och kysser varandra, mr Grey smeker mina bröst och för sedan handen ner mot min fitta. Han säger att han vill knulla mig, nu! Vi tittar oss omkring och hittar en liten dunge en bit bort. Vi går dig och lägger våra jackor på marken. Mr Grey smeker min kropp, får in handen innanför mina byxor och smeker min klitta. Han öppnar mina byxor för att komma åt bättre. Samtidigt knäpper hans igen smeker kuken. Jag lägger mig åt andra hållet, så att jag kan komma åt att suga kuken hård igen samtidigt som mr Grey kan slicka min fitta. Hans kuk blir hård fort när jag smeker och suger den. Jag sätter mig på den och rider fort och häftigt. Jag är så jävla kåt efter allt sugande att det går för mig nästan på en gång och vi båda exploderar i en underbar orgasm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0