Främlingen

En kväll satt jag vid datorn och chattade lite med en kille jag träffat via nätet. Vi hade inte träffats IRL och tidigare bara pratat lite. Det blev hetare och hetare konversation och till slut var jag så kåt att jag mitt i natten frågade om han inte skulle komma över. Klockan var en bra bit över midnatt och jag visste inte riktigt om jag vågade stå för min fråga. Han verkade inte heller helt säker på att det var en bra idé. Vi fortsatte chatta lite och vi blev båda så sugna att han till slut frågade efter en vägbeskrivning. Sista meddelandet han skrev var "Vi ses om 40 minuter". Jag hann bli lite nervös. Vad var det för människa jag bjudit hem? Gick runt som en osalig ande, ringde en kompis och berättade. Hon hade just kommit hem från krogen och förstod inte hur jag vågat bjuda hem honom.

40 minuter senare knackar det på dörren. Utanför står han, som jag innan bara sett på bild. Hjärtat bankade och kåtheten gjorde sig påmind. Vi kramades och sa att det här var ju annorlunda. Jag bjöd in honom och han hade knappt fått av sig jackan innan vi började hångla. Vi slet av varandra kläderna på vägen till sängen och väl där utforskade vi varandras kroppar. Han hade ett praktfullt stånd och själv var jag rejält våt. Han gick ner på mig och började slicka. Gudomligt! Men vi var båda så kåta att han ville in i mig fort och jag ville känna honom hela vägen in. Jag red honom samtidigt som vi kysstes passionerat och han kramade om min rumpa. Det dröjde inte länge förrän jag kom. Jag märkte på honom att han också var nära, så jag fortsatte rida tills han exploderade i mig och skrek ut sin orgasm.

Vi tittade på varandra och log. Vi la oss bredvid varandra i sängen och smekte försiktigt varandra. Efter en stunds slummer varvat med smek kände jag hur han blivit hård igen. Jag frågade om han orkade mer och fick ett leende till svar. Jag kröp ner i sängen och sög i mig av hans kuk. Det gillade han. Men han ville slicka mig samtidigt. Han hade tidigare berättat att han hjälpt en tjej att komma med oralsex för första gången, så jag sa att ville han försöka så var han välkommen. Vi la oss bredvid varandra och medan jag sög hans kuk slickade och pullade han mig för glatta livet. Och mycket riktigt, han lyckades! Jag kom och det var fruktansvärt skönt! Precis när jag kommit och magen slutat krampa flyttade han bort sig lite från min mun och sa att han ville komma på mina bröst. Han ställde sig på knä bredvid mig och drog några drag i kuken innan han sprutade på mig.

Vi hann sova ett par timmar innan vi skulle gå upp, han tog sin jacka och gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0