Saknad

Känslan av din hud mot min... Bränner, närheten är nästan elektrisk...
Vi sliter av varandra kläderna, kysser varandra våldsamt.
Dina händer på min kropp. Mina händer på din kropp. Trevande. Målinriktade.
Smeker din kuk hård samtidigt som vi rör oss runt.
Faller ner på madrassen, hungriga på varandra.
Får in din stora, hårda kuk i min mun.
Utsvulten, suger ivrigt...
Ena handen kring kuken, den andra kring pungen.
Du lyfter min kropp, min fitta vid ditt ansikte.
Du slickar mig ivrigt samtidigt som jag suger din kuk.
Känner dina läppar kring min klitoris.
Din tunga i min fitta och dina händer på mina höfter.
Du trycker in ditt ansikte mellan mina ben.
Jag suger in din kuk, hela vägen in.
Känner hur du stoppar in ett, två fingrar i min våta fitta.
Jag runkar och suger kuken, men låter dig jobba.
Njuter när du smeker mig och slickar mig.
Vill att du slickar mig hela vägen, gör det så skönt för mig som bara du kan.
Sen suger jag din kuk och njuter av att höra hur du njuter.
Du fortsätter slicka min våta fitta.
Jag runkar hårdare och hårdare, smakar på dina första droppar.
Hör hur du närmar dig.
Hela kuken i munnen när du kommer, sprutar munnen full.
Jag suger vidare och slickar rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0